SIMION,D
Per commemorar el dia del llibre que se celebra el 23 d’abril, la regidoria de cultura de l’Ajuntament de Moncada ha organitzat una sèrie d’activitats que se realitzaran al llarg d’aquesta setmana. Hui 19 d’abril Llorenç el conta contes actuarà a les 19 hores al Centre Cultural Blasco Ibáñez amb el seu espectacle per adults “Estimar la nostra cultura…és estimar el món”.
Demà dimecres a les 19 hores es projectarà al Centre Cultural la pel·lícula “La lladrona de llibres” que tracta sobre una xiqueta que sobreviu a la guerra i es converteix en una reconeguda escriptora.
El dijous serà l’hora dels mes menuts amb el conta contes infantil “Aventura en la biblioteca” a càrrec d’Emilio Pérez. L’acte se celebrarà a les 18 hores al Centre Cultural.
Per a finalitzar, el divendres es presentarà el llibre “L’amant del catedral Borja” de Jesús Bosch a les 20 hores a la sala Ausiàs March. L’acte comptarà amb Josep Lluis Domènech com a mantenidor.