ALMAZÁN.I, DÍAZ.S
Aquesta nit, 25 d’octubre, es celebrarà la Nit Oberta des de les 18:30 fins a les 00:00 en els comerços de Moncada.
Hi haurà grans ofertes i regals per a fomentar el consum entre la gent de la població. A més a més el pàrking del Mercat municipaL serà gratuït. Per a amenitzar la vesprada, hi haurà varies actuacions:a l’escenari (coro infantil Unió musical, Mur band,Grupo cubano son del barrio, danza Coppelius i Gimnasio academia Chiralt ) i actuacions itinerants com la Batucada burumbaia percusion, xaranga Unió musical i danza Coppelius, que aniran per tot el poble.
A l’acte participaran la major part dels comerços que es troben als carrers: Lluís Vives, 25 d’Abril, Doctor Moliner, Plaça Creu de Quintana, el Mercat municipal, Av. Seminari i Av. Ferràn el catòlic.
Aquesta iniciativa està organitzada per l’Associació de comerciants de Moncada i la col.laboració de Associació de comerciants mercat municipal, Ajuntament de Moncada, Generalitat Valenciana, Afic, Falla del Mercat i Escola Chiralt d’arts marcials.