L’IES Tierno Galván seleccionat per a un seminari Erasmus a Praga

wpragaEl centre és un dels cincs convidats de tot Espanya per a participar en el seminari.

El Servicio Español para la Internalización de la Educación (SEPIE), tot just ha adjudicat les places per asistir als diferents seminaris de contacte que tindran lloc entre els mesos d’octubre i desembre en ciutats europees com ara Madrit, Praga, Eslovènia, Copenhaguen, Roma i Helsinki.

 

La convocatòria de Praga només tenia reservades 5 places per a l’Agència Nacional, i un dels participants seleccionats entre tots els candidats presentats de les diverses administracions educatives espanyoles ha estat el professor Juan Bautista Tormos Capilla, coordinador dels projectes Erasmus+ 2014-1-ES01-KA102-001472 i 2015-1-ES01-KA102-014579 del Departament d’Elecricitat-Electrònica de l’IES de Moncada.

La sel·lecció de les institucions participants -segons indica la Unidad de Formación Professional del SEPIE-, s’ha efectuat segons criteris, com ara el nivell de l’idioma (anglés) indicat pels participants; la participació igualitària de cadascuna de les CC AA (se n’escolliren representants de comunitats que no hagueren assistit a seminaris el 2015); i l’adequació de la formació dels participants als objectius que el seminari pretén aconseguir que, en el cas d’aquell que tindrà lloc en el Centre per a la Cooperació Internacional en l’Educació de la capital de la República Txeca de l’1 al 4 de noviembre, pretén reunir sectors interrelacionats com ara la joventut, la formació professional i la creació de llocs de treball i la inserció laboral (YOUTH+ vet+Employability). Tot això amb la intenció de crear noves xarxes de desenvolupament en les competències clau entre els àmbits esmentats, construir ponts entre l’aprenentatge formal, no formal i informal i, sobretot, fer possible una cooperació multisectorial per a la mobilitat de les persones, mobilitat d’estudiants i persones de Formació Professional.

Compartir
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

Noticias relacionadas